Az orosz Sberbank lett a világ legerősebb bankja.

Mint az oroszhirek.hu internetes portál megírta, a nemzetközi Brand Finance ügynökség nyilvánosságra hozta a vezető márkák 2018-as rangsorát. A Sberbankot, első ízben az orosz pénzintézetek közül, a világ legerősebb banki márkájaként ismerték el.

Az előző évhez hasonlóan újra a Sberbank lett a legerősebb és legértékesebb márka az orosz piacon, valamint a közép-kelet-európai régióban is. Az elmúlt évben az ún. márkaerősség index értéke 90-ről 93-ra, míg a márka értéke 11,6 milliárdról 12,4 milliárd dollárra nőtt.

Herman Gref, az orosz Sberbank vezérigazgatója és igazgatóságának elnöke szerint: „Első ízben végzett az élen orosz bank a Brand Finance vezető globális rangsorában. A tény, hogy a nemzetközi szakmai közönség ilyen magasra értékel minket, a Sberbank dolgozók munkájának köszönhető, ez tesz minket egyúttal a világ egyik legjobb tech-vállalatává. Rengeteg innovációt és új technológiát fejlesztettünk és vezettünk be, amelyeket ma már világszerte sok más bank és vállalat alkalmaz. Minden jel arra mutat, hogy jó stratégiát választottunk: a technológiai vezető szerepre és a termékek és szolgáltatások olyan kínálatára fókuszálunk, ami a pénzügyi és nem-pénzügyi szolgáltatások széles spektrumát kínálja az ügyfeleinknek minden élethelyzetben.”

A Sberbank innovatív szolgáltatási trendet teremtett az élet számtalan területén. Az orosz piacon például a bank kínált elsőként mobilon keresztüli azonnali utalást. A bank a P2P transzferek nagyságrendjét tekintve szintén élen áll az orosz piacon. 2018-ban a pénzintézet Oroszország legnagyobb, a világ hatodik legnagyobb kereskedelmi elfogadó hálózatával rendelkezett a Nilson Report adatai alapján, az azon működő több mint 1,7 milliós POSterminállal havi 15 millió bankkártya-tranzakciót teljesített. Hazájában a bank szintén piacvezető a NFC fizetés terén.

Forrás: oroszhirek.hu
Kép: RT.com
Ha tetszik...Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email

Feliratkozás a hírlevelünkre

MLH Written by:

Comments are closed.